پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی



زمینه رفاه مسافران و گردشگران نوروزی در چابهار فراهم شود

تاریخ انتشار: 1392/12/06

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، ایرج حیدری در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در فرمانداری چابهار اظهار داشت: ارایه خدمات مناسب در تعطیلات نوروزی به گردشگران و مسافران، همت چند برابری مدیران شهرستان و منطقه آزاد را طلب می‌کندفرماندار ویژه چابهار با بیان اینکه همه دستگاه‌ها نسبت به فضاسازی خوب، محیط را برای مسافران نوروزی مهیا کنند، تشکیل کارگروه ستاد نوروزی را ضروری دانستوی با بیان اینکه نوروز گذشته حدود یک و نیم میلیون نفر مسافر وارد چابهار شدند، تصریح کرد: به طور قطع امسال میزان مسافران و گردشگران بیش از سال گذشته خواهد بود و باید تمام زیرساخت‌های بهداشتی، خدماتی و رفاهی با همکاری نهادها و سازمان‌ها در اختیار ستاد تسهیلات نوروزی قرار گیردحیدری با بیان اینکه مسافران این منطقه از ورودی‌ها و استان‌های مختلف به چابهار سفر می‌کنند، افزود: باید در تمام مسیرهای ورودی اکیپ‌های امدادی و انتظامی و خدماتی به صورت متحد و منظم حضور داشته باشند و به مسافران و گردشگران ارایه خدمات کننداین مسئول با اشاره به اینکه حجم گسترده مسافر به چابهار نیازمند برنامه‌ریزی لازم برای ارایه خدمات در حوزه‌های مختلف است، گفت: باید کالاها و مواد مورد نیاز از جمله میوه، سبزیجات، مواد لبنی و گوشتی و دیگر مواد خوراکی به قدر کافی ذخیره سازی و توزیع شده تا زمینه گران فروشی فراهم نشودفرماندار چابهار به ادارات و سازمان‌های خدماتی از جمله شهرداری، بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و دیگر نهادهای فعال در سطح شهرستان تاکید کرد: در تعطیلات نوروزی همه مدیران و مسئولان در برابر شهروندان و به ویژه مسافران و گردشگران مسئول هستند و باید حداقل کاستی‌ها را نیز در اسرع وقت مرتفع کنندشهردار و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی چابهار نیز با اشاره به برگزاری پانزده جلسه هماهنگی از آخرین تلاش‌ها برای زیبا سازی مبلمان شهری خبر داد و بیان داشت: شهرداری در سال جدید متناسب با دیدگاه‌های دولت تدبیر و امید امید و نشاط را برای گردشگران و شهروندان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، بومی و محلی دست یافتنی‌تر خواهد کرددادکریم بلوچ افزود: بیش از 200 دانش آموز چابهاری برای ارایه خدمات گردشگری به مسافران نوروزی در حال طی دوره‌های آموزشی هستند که حضور آنان سفر را برای مهمانان سهل و آسان‌تر خواهد کردوی از همه دستگاه‌های اجرایی خواست شهرداری و مسئولان را در ارایه خدمات شایسته تر به مسافران و گردشگران یاری رساننددر این جلسه تعدادی از مدیران چابهار از جمله بهداشت و درمان، محیط زیست، نیروی انتظامی، تربیت بدنی و جوانان و بخشداران دیدگاه‌های خود را در زمینه ارایه خدمات مناسب‌تر به گردشگران و مهمانان نوروزی ارایه کردند


























مشخصات:
نظرات: *